Digitalkunskap, framtidens ämne?

Igår pratade jag om skola, digitalisering, framtid och utmaningar på Dataföreningen i Sundsvall. De bjöd in mig att prata om Digitalkunskap och mitt arbete kring detta. Jag som har svårt att tacka nej till smickrande erbjudanden tackade givetvis ja. Sån är jag.

Skärmavbild 2015-05-20 kl. 08.53.09

Twitterdump från Lisa Sällvin

Föreläsningen kändes bra, men som vanligt är det svårt att riktigt veta vad man tog upp och hur mycket man var ute i periferin och flummade. Publiken var nöjda och intresserade. Dessutom var det många som stannade kvar efter föreläsningen, det borde vara ett gott tecken.

Lovade att lägga ut material från föreläsningen. Håll till godo.

Digitalkunskap, framtidens ämne? (Powerpoint ursprungligen Keynote)

Digitalkunskap (pdf)

Kommentera

